צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

05/03/2020

|

08:53

seperator

ניתוחים פלסטיים וטיפולים קוסמטיים הפכו בשנים האחרונות לנפוצים מאוד בקרב הישראלים אך גם בשאר מדינות העולם. ישנו שוק גדול מאוד של "צרכני אסתטיקה ויופי" כאשר מדי יום מתווספים עוד ועוד טיפולים ושיטות לשמר את המראה הצעיר של גוף האדם. 

 

יחד עם זאת, טיפולים וניתוחים אלו אינם זולים ומצריכים מן הלקוחות לשלם אלפי ואף עשרות אלפי שקלים לטיפול או לניתוח. המחירים די זהים אצל רוב הרופאים אך לעיתים יש הבדלים בתמחור ובעלויות, כאשר להבדלים אלו יש מספר סיבות עיקריות.

 

לפי מה נקבע מחיר של ניתוח פלסטי?

 

תחילה, חשוב להבין כי לכל ניתוח או פרוצדורה פלסטית יש תמחור שונה. למשל, מחירו של ניתוח אף יהיה שונה מניתוח להגדלת החזה. כלומר, המחיר נקבע גם לפי סוג הניתוח, המורכבות שלו, משך הזמן שהוא אורך ועוד.

 

פרמטר נוסף שלפיו נקבע המחיר של הניתוח מתבסס על הבחירה בדרך הפרטית אל מול הדרך של הקופה. כלומר, אם המטופל יעבור את הניתוח אצל רופא פרטי קרוב לוודאי שהמחיר יהיה גבוה יותר. 

 

השאלה האם המנתח מבצע זאת דרך הקופה או באופן פרטי קשורה לרוב לביטוחים פרטיים או ביטוחים שיש לנו דרך הקופה. יש המשלמים מדי חודש בעבור ביטוח רפואי נרחב יותר הכולל בתוכו גם טיפולים קוסמטיים וניתוחים וכך מתאפשר להם לשלם פחות על הניתוח הפלסטי כשהם מבצעים אותו דרך הקופה. עם זאת, לא לכולם יש את הביטוח המקיף וגם לא כל הניתוחים שקיימים אכן מתבצעים דרך הקופה. 

 

פרמטר נוסף לקביעת מחיר הניתוח זהו הניסיון והמוניטין של המנתח הפלסטי. רופאים מנתחים בעלי "שם" הם ממש כמו מותג איכותי. כפי שאנו נוהגים לשלם יותר בעבור מותגים כך גם תהיה העלות של ניתוח המבוצע על ידי רופא מוכר ובעל מוניטין חיובי. 

 

יש גם מנתחים פלסטיים אשר הופיעו בתכניות טלוויזיה או הנחו תכניות משלהם העוסקות בתחום הפלסטיקה, קרוב לוודאי כי אצל מנתחים אלו התמחור עבור ניתוחים פלסטיים יהיה גבוה יותר מכיוון שיש להם ביקוש רב. כמו כן, מנתחים אלו ככל הנראה יהיו פחות זמינים והתורים במרפאה שלהם יהיו רחוקים יותר מאשר אצל מנתחים עם מוניטין דל יותר.

 

פרמטר אחרון בו נעסוק קשור לטיב החומרים בהם הוא עושה שימוש והעלויות שלהם. אם על פרמטרים אחרים ניתן להתפשר, כאן אנו ממליצים שלא לחשוב על התפשרויות כלל וכלל. כשמדובר בגוף שלנו, רצוי לספק לו את הטוב ביותר ואם כבר מבצעים ניתוח פלסטי רצוי שיבוצע על ידי רופא מומחה המתעסק עם חומרים איכותיים בלבד. 

 

כמו שצוין קודם לכן, איכות עולה כסף ולכן יש לקחת בחשבון כי ככל שהחומרים טובים ומוצלחים יותר – ככל הנראה העלות שלהם תהייה גבוהה יותר. מומלץ לחשוב היטב ולברר מהם החומרים שהרופא עושה בהם שימוש, אילו תופעות לוואי עשויות להיות וכיצד הגוף עתיד להגיב להם. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל